databank
databank

Perintätoimiston valinta

Mitä eroa perintätoimistoilla on? Miten valitsen juuri itselleni sopivan perintäkumppanin? Miten voin vertailla perintätoimistoja?

Perintätoimiston valintaan liittyy monia kysymyksiä ja niiden vastauksiin kannattaa ehdottomasti käyttää aikaa, jotta valinta osuu juuri itselle parhaiten sopivaan kumppaniin.

Olemme tiedustelleet asiakkailtamme syitä siihen, miksi he ovat päätyneet valitsemaan juuri meidät perintäkumppanikseen ja erittelemme syitä tarkemmin seuraavaksi.

Kotimaisuus

Kotimaisuuden arvostus on nykypäivänä myös merkittävä asia, kun asiakkaamme valitsevat meidät perintäkumppanikseen.

Hinnoittelu

Palvelun hinnoittelu on yksi suurimmista syistä siihen, miksi lähes 19 000 asiakasta on valinnut meidät perintäkumppanikseen.

Kannamme muun muassa asiakkaamme puolesta riskin aiheutuneista perintäkuluista eli mikäli perintä epäonnistuu varattomuuden vuoksi, jää aiheutuneet perintäkulut tappioksemme.

Lue lisää: hinnoittelu

Käytön helppous

Haluamme tehdä palvelumme käytöstä asiakkaalle mahdollisimman vaivatonta heti palvelun käyttöönotosta alkaen. Tämä näkyy muun muassa siinä, että palvelumme käynnistyy, kun saamme kopion alkuperäisestä laskusta sekä tiedon siitä, onko velkoja muistuttanut laskusta itse ennen perintätoimeksiantoa. Mikäli maksumuistutusta ei ole lähetetty ennen perintätoimeksiantoa, lähetämme sen tarvittaessa asiakkaan puolesta.

Vaadittavien tietojen toimitus onnistuu monella eri tavalla ja asiakas voikin käyttää juuri itselle sopivaa toimitustapaa. Suosituimpia toimitustapoja on sähköpostitse osoitteeseen myynti@axactor.fi, toimeksiantolomakkeemme avulla tai palautuskuoriemme avulla.

Toimeksiannon lähetyksen jälkeen perintätätoimet käynnistyvät tavallisesti seuraavaana arkipäivänä, jonka jälkeen lähetämme toki vielä erillisen tilausvahvistuksen asiakkaalle.

Perinnän aikana raportoimme asiakkaalle kuukausittain siitä, miten perintä etenee kyseisen asian osalta.

Tavoitettavuus

Palvelemme asiakkaitamme arkisin maanantaista perjantaihin klo 9-16 välisenä aikana. Meihin saa yhteyden niin puhelimitse (014 362 3300), sähköpostitse (myynti@axactor.fi) kuin kotisivuillamme olevan chat-palvelun avulla. Lisäksi toimistollemme voi tulla myös aukioloaikojen puitteissa ilman ajanvarausta.

Toimistomme sijaistsee Jyväskylän keskustassa osoitteessa Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä.

Lue myös

Scroll to top